K10 Dyfuzor (poprawa rozpylania paliwa)


Poprawa rozpylania paliwa i tworzenie bardziej jednorodnej mieszanki poprzez nawiercenie w dyfuzorze pierwszego stopnia dwóch otworów, tworzących dwie skręcające się śrubowo strugi powietrza w dolnej części dyfuzora.

Otwory wykonujemy wiertłem 3 mm od połowy wysokości tak aby kąt wiercenia w dwóch prostopadłych płaszczyznach wynosił po 45 stopni. Wejście otworów następnie profilujemy w kształcie lejka.

Taka zmiana wraz z wypolerowanymi obydwoma dyfuzorami i obydwiema gardzielami przynosi odczuwalną poprawę pracy silnika.

Przynajmniej u mnie jest to bez porównania z poprzednim stanem. Nie robiłem testów na hamowni, ale czuć te parę kucyków.

Autor: alfabox0266

przejdź do: Porady





Dołącz do nas w serwisach:
polskajazda | motostat





O klubie  Klubowicze  Aktualności  Modele  Dane tech.  Wyposażenie  Porady  Galeria  Kontakt