Silnik - modyfikacje


Silnik w mojej micrze to model CG10DE czyli standardowy silnik 1.0 jaki był montowany przez cały czas produkcji Micry K11.

Zmiany jakich w nim, jego osprzęcie i częściach przyległych dokonałem to:

wałki rozrządu
- wałki rozrządu zmieniłem na oryginalny produkt Nissana o innym kształcie krzywek

układ dolotowy
- nowy układ dolotowy na odcinku filtr-przepustnica

układ wydechowy
- pozmieniany układ wydechowy, modyfikacje kolektora, usunięcie drugiego katalizatora, "sportowy" tłumik końcowy.

świece
- zastosowanie innych świec niż proponowane - model z serii V NGK.

olej silnikowy
- używam też dość niespotykanego oleju Motul.

Autor: Radosław Jasiński, 2005

przejdź do: Porady





Dołącz do nas w serwisach:
polskajazda | motostat





O klubie  Klubowicze  Aktualności  Modele  Dane tech.  Wyposażenie  Porady  Galeria  Kontakt